– Talenciaki

W Lidlu ruszył program lojalnościowy: „Talenciaki” dla szkół, reklamowanych przez Roberta i Annę Lewandowskich. Program „Szkoły pełne talentów”, w ramach którego klienci będą mogli przekazywać szkołom vouchery na sprzęt, oraz pomoce naukowe. Akcja ta rozpoczęła się 5 września i potrwa do 13 listopada. Każdy talencik za wydane 50 zł to jeden punkt dla wybranej placówki. W odbywających się co dwa tygodnie losowaniach, wybrana szkoła będzie miała szansę na wygranie np. sprzętu komputerowego oraz wyposażenie sali. Zachęcamy do skanowanie kodu QR i wybierania naszej szkoły na stronie internetowej akcji. Można przynieść talenciki do szkoły i wrzucać do pudełka, które znajdują się przy wejściu (granatowa kotara) oraz na pierwszym piętrze gdzie będą znajdować się aktualności. Dziękujemy za udział w akcji „Talenciaki”

Back to top